Takuutapaukset

Me Finluxilla pystymme luottamaan tuotteeseemme ja seisomaan sen takana niin vahvasti, että lupaamme TV-tuotteillemme 4 vuoden takuun ja digibokseillemme 2 vuoden takuun. Takuukäsittely kuitenkin alkaa aina reklamaatiolla jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä reklamoi tapauksen edelleen meille. Meillä on jälleenmyyjiemme kesken äärimmäisen toimiva tiedonkulku ja logistiikkajärjestelmä, jotta pystymme takaamaan asiakkaillemme parhaimman ja nopeimman mahdollisen takuupalvelu kokemuksen.

Takuutapaukset hoidamme keskitetysti maahantuojan toimipisteellä jälkimarkkinoinnin ja huollon ammattilaisista koostuvalla tiimillä. Mikäli laitteessasi siis on vika johon et löydä apua Tukikeskuksemme palveluista ja epäilet sen olevan takuunalainen vika, ota aina yhteys jälleenmyyjään josta saat tarkemmat ohjeet. Joustava ja nopea takuupalvelumme on kerännyt kiitosta ja pyrimme palvelemaan jokaista asiakasta nopealla vasteajalla. Kuluttajalaitteisiin emme kuitenkaan tarjoa huoltoa paikan päällä, vaan huollamme laitteet / käsittelemme takuutapaukset keskitetysti toimipisteellämme. 

Tarkemmat takuuehdot löydät “4 vuoden takuu” sivun takaa tai TÄÄLTÄ